Nieuwsbericht

Code rood en de ONS

Door Jan Willem van de Werken

Beste ouder(s)/verzorger(s),

 

Vanwege de afgekondigde code rood hebben wij contact gehad met de directeur bestuurder om de situatie voor onze school te beoordelen. Op basis van dit overleg is besloten dat onze school morgen gewoon geopend blijft tot 14.00 uur.

Om de warmte zo goed mogelijk het hoofd te bieden, nemen wij gedurende de dag wel verschillende maatregelen:

-We hanteren een lager werktempo.

-Er worden extra pauzemomenten ingelast tussen de lessen door.

-Tussen 11.00 en 12.00 uur krijgen alle leerlingen een ijsje.

-Tijdens de middagpauze blijven de leerlingen binnen en gaan zij niet naar buiten.

-We stimuleren de kinderen om gedurende de dag veel water te drinken.

 

Wilt u ervoor zorgen dat uw kind een goed gevulde drinkfles bij zich heeft.

 

Uiteraard houden wij de weersomstandigheden en eventuele nieuwe adviezen nauwlettend in de gaten.

 

Met vriendelijke groet namens het team,

 

Jan Willem van de Werken.