Nieuwsbericht

Informatie over de Koningsspelen

Door Jan Willem van de Werken

Beste ouders,

A.s. vrijdag, 21 april, hopen we de Koningsspelen te houden.

Om half 9 hebben we eerst met alle kinderen de aubade. U bent daar ook van harte welkom!

Daarna gaan de kinderen in de klassen en wordt de dag geopend. Vanaf half 10 zijn er spelletjes op het plein voor groep 0 t/m 4 en op het parkeerterrein bij Elim voor groep 5 t/m 8. We hebben genoeg hulp om deze spelletjes te doen. Hartelijk dank!!

De kinderen krijgen limonade en een koekje, dus een pauzehap is niet nodig. Wel een lunch!

's Middags hebben de kinderen in hun eigen groep nog een programma. De school is gewoon om 14.00 uur uit!

Regenprogramma:

Er wordt voor vrijdag regen voorspeld! 's Morgens bekijken we het weerbericht en nemen dan een besluit of we naar buiten gaan of het regenprogramma gaan uitvoeren! Alleen als het regent, gaat dat regenprogramma in werking!!!

We willen de aubade gewoon door laten gaan en dan in het speellokaal.

In de eigen groep gaan de kinderen met de leerkracht aan de slag. We vragen of de kinderen een gezelschapsspel mee willen brengen.

Verder krijgen ze wel eten en drinken van school. We hebben dan geen hulp van ouders nodig!

We hopen natuurlijk op mooi weer!!

Hartelijke groeten,

Namens het team,