Bent u op zoek naar een school voor uw kind of overweegt u om uw kind op de Oranje Nassauschool aan te melden? Maak gerust een afspraak met Ankie van Wageningen (directeur) voor een kennismaking met onze school.

Wij vinden het fijn om in januari 2024 te weten hoeveel leerlingen er waarschijnlijk bij ons op school zullen zitten bij de start van het DV nieuwe schooljaar 2024-2025.

Daarom organiseren wij in de maand januari 2024 2 weken waarin u uw kind kunt aanmelden op onze school. In deze 2 weken kunnen wij uitgebreid de tijd nemen voor gesprekken en rondleidingen.

Dit zijn onze aanmeldweken:

Maandag 22 januari t/m vrijdag 26 januari 2024 - behalve woensdag 24 januari.

Maandag 5 februari t/m vrijdag 9 februari 2024 - behalve woensdag 7 februari.

U kunt bellen voor een afspraak met de directeur - Ankie van Wageningen

Telefoonnummer: 0187-652233

Of mailen naar: a.vanwageningen@cbs-oranjenassau.nl

Ook kunt u het contactformulier (onderaan deze pagina)  invullen voor een afspraak.

Wij vinden het belangrijk om voldoende tijd te hebben voor een rustig gesprek met ouders/verzorgers. U bent er dan verzekerd van dat wij alle aandacht aan u kunnen besteden. Het kennismakingsgesprek heeft als doel helder te krijgen wat de onderwijsbehoeften zijn. Vanuit het kennismakingsgesprek en de rondleiding door onze school kunt u de beslissing maken of u tot inschrijving over gaat. Wanneer u uw kind wilt inschrijven zijn de volgende zaken goed om bij de hand te hebben:

• Burgerservicenummer (BSN) van uw kind
  • polisnummer van de ziektenkostenverzekering van uw kind

Wennen op school

Na de inschrijving krijgt uw kind een uitnodiging van ons om naar school te komen als uw kind bijna 4 jaar wordt. In overleg met de leerkracht bespreekt u op welke dagdelen uw kind gaat wennen. Vanaf de 4e verjaardag mag uw kind iedere dag naar school.

Contactformulier aanmelding