Nieuwsbrief 29

Vrijdag 8 april 2021

Beste ouders/verzorgers,

NIEUWE LEERLING

Jesse Benard, broertje van Nathan (gr.4) is vorige week donderdag 4 jaar geworden. Nog van harte gefeliciteerd. Hij zit in de instroomgroep bij juf Astrid. We wensen hem een fijne tijd op school toe.

INLOOPUUR

Donderdag 15 april staat er een inloopuur gepland. Heeft u vragen of wilt u de leerkracht(en) van uw kind(eren) graag spreken, stuur een mail naar de leerkracht(en), dan kan er een afspraak gemaakt worden.

KINDRAPPORT

Volgende week vrijdag, 16 april, krijgen alle kinderen hun Kindrapport mee. Dat is een map met werkjes. De leerlingen kiezen (samen met de leerkracht) een paar werkjes uit en stoppen die in de map. Deze nemen ze mee naar huis en u kunt het werk bekijken en bewonderen!

Alle kinderen nemen deze map mee naar school. De kinderen uit de instroomgroep krijgen een nieuwe map.

CITO EINDTOETS

Groep 8  maakt op  dinsdag 20, woensdag 21 en  donderdag 22 april de Cito Eindtoets, dit doen we digitaal. Er wordt een leeromgeving op de Chromebooks klaargezet. Volgende week oefenen de kinderen hier alvast mee.

Groep 7 is op deze ochtenden van 8.30-11.30u thuis en maakt daar rekenen en taal. Dit wordt op Classroom gezet. We hebben geen plaats in de school om deze leerlingen ergens anders te laten werken, maar ook geen extra leerkrachten, want de de leerkracht is bij groep 8. Om 11.30u komen ze naar school en hebben de rest van de dag gewoon les.

TENSLOTTE

We wensen iedereen het beste en Gods zegen toe.

Een hartelijke groet van het team,

Ankie van Wageningen